Stort tack för att du deltog i vår senaste digitala kundundersökning! Vi fick 4 av maximalt 5 i betyg, något vi är stolta över, men vi ser brister som vi ska förbättra under våren.
För en tid sedan deltog du i en kundundersökning från oss på Skånska Energi och vi vill passa på att rikta ett stort tack till dig för din medverkan. Vi strävar hela tiden efter att bli bättre på det vi gör och i den processen är feedback från dig som kund ett viktigt verktyg.
Resultatet från undersökningen visar att vi är duktiga på många områden, inte minst får vår kundtjänst höga betyg när det gäller tillgänglighet och service, vilket vi är mycket glada och stolta över. På andra områden finns det betydligt större förbättringspotential. I diagrammet nedan så ser du medelbetyget på några områden, betygsskalan är 1–5 där 5 är högsta betyg.
Undersökningen genomfördes vintern 2019-2020
När det gäller vår hemsida och inte minst Min Energi fick vi mycket bra och konstruktiv kritik från er användare. Vi har en hel del projekt på gång inom dessa områden, och med hjälp av de insikter vi fick från undersökningen hoppas vi kunna utveckla våra tjänster ännu mer. Vi återkommer förstås med mer information kring detta.
Många tog sig också tid att dela med sig i fritextform av både positiva och mindre positiva upplevelser i kontakten med oss, stort tack för det. Vi läser alla kommentarer noggrant och ser till att kanalisera information till rätt personer inom vår organisation.
Vi kommer att fortsätta med denna typ av kundundersökningar, som skickas ut via mejl till dig som kund, och hoppas att du även framöver har tid och lust att dela med dig av dina tankar kring oss och vår leverans.
Återigen, ett stort tack för din medverkan!